۱۳۹۷ خرداد ۱۹, شنبه

خواب

خواب دیده بودم که قرار بود بیان خونه مون. همه با هم جایی بودیم که احساس کردم از بودن من معذبه. وقتی خودش گفت میام 
خونه اگه کسی نیست ذوق زده شدم.زودتر ازشون خداحافظی کردم و رفتم به سمت خرید، می دونستم شیرینی چی دوست داره و با قهوه ای که می دونم چطوری درست کنم که بیاد و مدت ها بشینیم حرف بزنیم از اینور و اونور. احساس کردم دیگه غریبه نیست. می شه بهش اعتماد کرد مثل قبلنا و دیگه نترسید از قضاوت های الکی و محاکمه های غیر رسمی/علنی ش. خیلی ذوق داشتم. با کلی خرید ، دم خونه که رسیدم، پیام زد به گوشی م که ، من تصمیمم عوض شد، با م. می رم خونه ی اونا. به همین راحتی. اینقدر خورد تو ذوقم که از خواب پریدم. 
بیدار که شدم، هنوز ضد حال باهام بود. بعد لبخند اومد رو لبم که خوابش رو دیدم، رفتم سمت گوشی که بهش پیام بدم، یادم افتاد دفعات اخیر همه ی پیام هام رو می دید و جواب نمی داد. وقتی شاکی شدم بهم خندید. تو خواب هم لحظه ی آخر درست جایی که باید می اومد، نیومد. حتی تو خواب. گوشی رو انداختم یه ور، لبخندم رو جمع کردم، رفتم سراغ روز پیش رو...

۳ نظر:

ناشناس گفت...

بعضیا میگن خواب واقعی تر از واقیته
شایدم با لوسید فکت بشه تهشو عوض کرد!

ناشناس گفت...

این جهان کوه است و فعل ما ندا.

النازکرمی گفت...

ناشناس شماره ی یک، شاید خواب یه جور هم زدن واقعیت ها و لوسید فکتاس که تهش رو عوض کنی، باز خودشو از یه جا دیگه می زنه بیرون.

ناشناس شماره ی دو،
خوابم ندای فعل کی بود؟ خودم؟ کوه؟ کی؟